Inaktuell Leif213 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif213

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: !Arre#8340

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag ska bli staff eftersom jag alltid velat hjälpa servern Sedan dess att jag börjat spela på penguin så har jag alltid blivit väldigt bra tillmötes. Folk har visat mig hur man klarar av att vara en bra community medlem och hur man ska agera i olika situationer för att det ska bli så pass bra som möjligt för alla. Jag har alltså alltid fått hjälp med det jag behövt vilket innebär att jag nu vill ge någonting tillbaka. Folk har visat mig hur man klarar av att vara en bra community medlem och hur man ska agera i olika situationer för att det ska bli så pass bra som möjligt för alla. Jag har alltså alltid fått hjälp med det jag behövt vilket innebär att jag nu vill ge någonting tillbaka. Det som får mig att vilja blir staff på just penguin är att det är min favoritserver p.g.a hur mycket härliga folk det finns på servern och att det finns så många spelare, älskar communityt penguin . Jag har snackat ganska mycket med olika supports på penguin om jobbet. Och tycker att det verkar väldigt roligt att vara support här för att man får hjälpa så många människor på grund av antalet spelare/medlemmar. Det finns tyvärr mycket lallare på servern och jag vill vara support är så att jag kan hjälpa till ett få bort dessa personer. Det är personer som t.ex förstör senarion, kommer in och VDM/RDM:ar Streamers och liknade, eller bara vem som helst. Genom att aktivt hjälpa till att motverka sådana personer så skulle hela RP-nivån på server förbättras.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv minst 10 timamr om dagen då jag gillar att spela mer än att vara ute

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på många olika servrar jag var staff på vertex (15+ server), Begrip rp. Jag vet hur man är mot folk man ska vara snäll och välkomnande.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nä, kan typ allt inom alla områden

"Precis börjat spela på Penguin " 🤣

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka