Accepterad Leif123 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Flippers#7077

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Claes-Göran Robertsson, 32, kommer från Örnsköldsvik från vad kanske inte den rikaste familjen men det hade alltid varandra så det var okej. Han har dock släkt i Rumänien eftersom hans mamma är därifrån, de reser dit varje sommar för att hälsa på dom. Som person är han väldigt trevlig men mesta delen av hans vänner är hans släkt i Rumänien så han har inte jättemånga att hänga med när han är hemma i Sverige. Ända sedan han var ett litet barn och lärde sig vad en bil var har han älskat allt om motorer, detta var eftersom hans pappa var rallyförare och hade en projektbil vilket var en Volvo 740. Hans pappa jobbade på den så mycket han kunde på sin fritid och när Claes-Göran inte var i skolan brukade han alltid hjälpa till sin pappa när han jobbade på bilen, då lärde han sig allt han kan idag. Idag har han kvar samma intresse för bilar, men älskar fortfarande Volvo mest av alla. Själv är han är ingen riktig racer och är mer intresserad av bilarna, men det är därför han drömmer om att följa sin pappas riktning med livet och jobba med bilar fast som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en hyfsat erfaren RP:are som har spenderat mycket tid med att RP:a, ,jag har även en hög standard för min nivå av RP och tar det alltid seriöst. Jag har spenderat väldigt mycket tid på Unive som icke-medlem och vet därför reglerna och hur servern fungerar. Nu har jag bestämt mig för att ta ett steg extra och bli medlem vilket jag tror kommer leda till en bättre RP upplevelse för mig själv och alla andra på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Poängen av ett scenario ska vara en rolig upplevelse för alla parter, inte bara att du själv ska tjäna någonting på det. Om du bara tänket på dig själv och din egna vinst när du RP:ar så leder det till en sämre upplevelse för alla. Ifall ingen är självisk och alla tänker på varandra när de RP:ar så blir servern en mycket roligare, trevligare och inte minst rättvisare plats att vara på.
Scenarion som inte riktigt går som du tänkt från början leder även till mer spännande och intressanta händerlser, det är när vi RP:ar tillsammans som vi har som roligast.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som testade det och tyckte att det var så bra att jag behövde prova det själv, ända sedan dess har jag fastnat helt och hållet för servern.

Vidare till muntligt, Du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka