Accepterad Leif123 | Ban Överklagan [skottarn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166977795/

Ditt Hex-ID: 11000010c522d03

Vad är din discord tagg? flippers7

Vem var det som bannade dig? OBITO

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad då jag bröt mot serverns regler och förstörde en annan persons rp upplevelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett par kompisar var ute och åkte (jag körde) då en man på motorcykel dök upp vilket nästan resulterade i en kollision. Därefter började mannen bombardera oss med elakheter och vi svarade genom att skrika på honom då det från vårt perspektiv var hans fel att vi nästan krockade. Mannen höll inte med och sade en massa olämpliga saker som jag inte ens vill återberätta i denna överklagan. Sedan körde han iväg och det var då jag agerade på mina känslor och körde på honom. Kort därpå blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var sannerligen en rättfärdigad ban, jag borde inte ha agerat på det sättet jag gjorde och inser i efterhand att det var dumt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men jag har kört på servern i circa 3 år nu. Mestadels var det från när jag var en nybörjare och inte visste vad jag höll på med. Jag har lärt mig från mina bans. Till exempel så blev jag bannad för lall när jag var en nybörjare vilket jag aldrig kommer göra igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var absolut inte nödvändigt av mig att köra på mannen. Jag borde inte ha sjunkit till den nivån utan tagit ett djupt andetag och helt enkelt kört därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart. I framtiden tänker jag fokusera och se till att jag beter mig på ett sansat och realistiskt sätt. Jag tänker också se till att jag följer alla regler ordentligt, speciellt reglerna om VDM. Om du ger mig en ny chans tänker jag visa att jag inte kommer göra något sådant här igen och att jag är en person som kan lära mig från mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Så som du agerade är absolut INTE okej, men jag väljer att ge dig en ny chans i hopp om förbättring.

Välkommen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka