Nekad Leif12 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? chickencurry0898

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman och han är 30 år gammal. Hans uppväxt har varit sådär. Redan som ung har han alltid drömt om att bli sjukvårdare. Han har alltid drömt om att köpa sin drömbil och det är volvo. När Leif var liten så var hans drömjobb om att jobba hos polismyndigheten. Leifs framtidsplan har alltid varit att han vill bli miljonär. Leifs favorit bilmärke är volvo för att han tycker volvo är bra och både snabb. Leif bor i staden unive och han vill köpa ett lyxhus som han kan bo i. just nu är Leif fattig men han ska jobba så att han får sina pengar och och om Leif hade varit sjukvårdare så kunde han hjälpa de som inte kan gå, är medvetslös eller har fåt ett skott på sig så kan han hjälpa dom som är det. Men när han blir 40 år så vill han bli miljonär för då kan han köpa sitt lyxhus och drömhus. Just nu jobbar Leif som DHL. DHL är när man levererar paket till personer som beställt saker på nätet. Leif försöker bli miljonär så han kan sälja bilar till andra personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med att det är superkul och att man kan med jobb. tex polismyndigheten, Sjukvårdare. Det finns både snälla och kriminella personer i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna. Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rp i typ några månader så ja jag erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att han vill bli miljonär och tjäna mycket pengar så att han kan köpa saker.

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka