Nekad Leif112 | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif112

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LETTES1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Leif#2252

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Leif Karlsson, Jag är en väldigt trevlig och snäll person, jag gillar att mecka med bilar och fixa och trixa med mopeder, Jag är snäll och tar hand om mig och mina nära och kära, Dock om någon bråkar med mig eller mina grabbar så kan jag bli väldig väldig kallblodig, INGEN RÖR MINA BRÖDER!, annars så är jag en sån person som tycker om det mesta och inte kräsen alls, Jag har bra attityd mot dem som har bra attityd mot mig och som kan respektera mig, Jag är trevlig och inte blyg ör att komma närmare personer, Jag är 18 år och har en familj som består av 2 systrar och 1 mor, Min pappa lämnade mig när jag var 2 vilket gjorde mig väldigt ensam i livet, jag vill bli polis för att göra rätt i samhället, som andra hans val vill jag bli mekonom eller bilförsäljare!

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har en stor uppleves av RP och har en bra RP nivå och säger alltid till Staff teamet om ngn gör något fel inne i staden, Jag har spelat på flera servers tex Holken RP och har varit väldigt omtyckt där pga. mina god handlingar och på det sätter jag spelar och rp:ar på

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en stor server och jag tror att detta kommer vara en stort framsteg att uppnå en högre RP nivå genom min historia i FiveM, jag vill försöka göra Unive Roleplay till en bättre och större Community

Hur hittade du Unive? Genom FiveM och mina kompisar tex Ahmad 'le och Brill olle som spelar mycket på det och har berättat om hur fantastik den är! Hur RP är på den och hur hårt Staff teamet jobbat för att uppnå ett bättre Community för alla!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå bättre RP och hjälpa nybörjare till en rolig start, Jag vill bli så bra som möjligt på RP så jag senare kan gå vidare till stora yt FiveM servers efter en bra period!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag vill bara spela på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka