- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/skepp4rn/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Sundström
Vad är ditt discord namn? skepp4rn#6961
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2001
Berätta om din karaktär. Leif Råhman är en opportunist. Han hittar alltid sätt att hamna i toppen samtidigt som han sänker andra till botten. Leif Råhman är inte rädd för att såra folk bara för att få det han vill eller få som han vill.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag jag kan bidra till att alla får en roligare tid genom att ha ett bra rp och se till att folk har kul.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för har letat efter en bra server att spela med mina vänner på och denna verkar helt grym!
Hur hittade du Unive? Genom att söka på internet efter bra svenska rp servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en rolig tid samt ge andra ett gott skratt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Sundström
Vad är ditt discord namn? skepp4rn#6961
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2001
Berätta om din karaktär. Leif Råhman är en opportunist. Han hittar alltid sätt att hamna i toppen samtidigt som han sänker andra till botten. Leif Råhman är inte rädd för att såra folk bara för att få det han vill eller få som han vill.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag jag kan bidra till att alla får en roligare tid genom att ha ett bra rp och se till att folk har kul.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för har letat efter en bra server att spela med mina vänner på och denna verkar helt grym!
Hur hittade du Unive? Genom att söka på internet efter bra svenska rp servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en rolig tid samt ge andra ett gott skratt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej