Accepterad Leif Råhman | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Råhman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/skepp4rn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Sundström

Vad är ditt discord namn? skepp4rn#6961

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Leif P. Råhman är en före detta detektiv, inte bara en vanlig detektiv utan han var den bästa. Han löste fall efter fall men det han inte såg var att snart skulle han själv falla. Leif P. Råhman jobbade inte ensam han hade en "partner in crime" vid namn Per-Erik Gunnarsson och de var oseparerbara. Tillslut kom dagen när Leif förlorade sin partner och bästavän i ett planerat mord. Tanken var att Leif skulle träffa Per-Erik men han blev försenad och när han väl anlände till mötesplatsen var det för sent. Han hade redan avlidit. Han sörjde genom att dricka sig full och hamna i bråk, både stora som små och det dröjde inte länge tills hans berömda karriär som detektiv var över.

Än idag söker Leif P. Råhman efter ledtrådar även om det bara är brödsmulor, allt för att lösa mordet på sin bäste vän och "partner in crime". Han är inte rädd för att hamna på fel sida av lagen så länge det tar honom framåt på sitt egna uppdrag. Vi får se vad framtiden har att erbjuda Leif P. Råhman.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan bidra med ett intressant och roligt roleplay som får alla att trivas och känna sig mer integrerade i denna stad! Jag vill ge folk ett gott skratt men också försöka få med folk i mitt uppdrag som går ut på att lösa mordet på Per-Erik Gunnarsson

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har letat efter den perfekta servern att göra detta roleplay på och unive är verkligen den bästa roleplay server som jag hittat. Det är något speciellt med denna server som man inte hittar på andra svenska roleplay servrar

Hur hittade du Unive? Jag letade runt på internet och kollade på forums vad folk brukar spela på och många nämnde denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lite som jag berättade innan så vill jag ge alla en roligare tid på servern samtidigt som jag få med dom på att lösa mordet på Per-Erik. Slutmålet för Leif P. Råhman är att hitta den som utförde mordet. Om han gör det eller inte är upp till bevis

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top