Nekad leif persson | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leif persson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Berghede/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Karl.#2885

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll ~WeeD LangareN Återstår: 10 dagar 9 timmar 5 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hållde i en pistol utan krim men som jag skreiver lite längre ner så blev jag bannad dagen innan och var 100 på att man får tillbaka det e lite ny satt aa men trodde man fick tillbaka sin krim och allt men så var absolut inte fallet och det var därför tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och en vän till planerar att göra en välplanerad kidnappning som börjar skit bra, och vi åker fram till honom detta var då en grabb som hade varit skit kaxsig innan vi gör allt och när jag hotar han med gun så blir jag bannad för krim utan krim eftersom jag hade blivit bannad dagen innan jag sätter mig i dc och säger att detta e fel men då svarar supportsen att jag ska göra B överklagan och det orkade jag inte då men nu känner jag mig som en ny kille och allt jag e redo och jag tycker jag förkänar en andra chans asså jag hade blivit felaktigt bannad dagen innan och då hade jag inte fått tillbaka min krim på dc och då hållde jag i en pistol på en kidnappning och jag blev bannad för det då krim utan krim jag satte mig support men det ledde till att supports blev sura på mig så jag tog en paus från unive och allt och gjorde bara massa roliga saker på¨fritiden men är taggad på att komma tilbaka som jag absolut tycker jag förtjänat jag har suttit av 20 dagar och bara kollat cosmo_bt och förnuftberget och lärt mig massa nya knep för att förbättra rp. jag längtar verkligen och jag har även om det var en felaktig så har jag ändå försökt tänka på vad jag kunde göra bättre te.x vara mer uppmärksam osv: ha en bra sommar!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag hade blivit felaktigt bannad dagen innan och då hade jag inte fått tillbaka min krim på dc och då hållde jag i en pistol på en kidnappning och jag blev bannad för det då krim utan krim jag satte mig support men det ledde till att supports blev sura på mig så jag tog en paus från unive och allt och gjorde bara massa roliga saker på¨fritiden men är taggad på att komma tilbaka som jag absolut tycker jag förtjänat jag har suttit av 20 dagar och bara kollat cosmo_bt och förnuftberget och lärt mig massa nya knep för att förbättra rp.
jag längtar verkligen och jag har även om det var en felaktig så har jag ändå försökt tänka på vad jag kunde göra bättre te.x vara mer uppmärksam osv:
ha en bra sommar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara en och det var när jag blev felakigt bannad.
den var att jag inte rpade på en grej men mitt headset dog ju precis innan vi krockade och när vi krockade så sitter jag ju bara där som ett fån och pratar mer mig själv eftersom mitt headset dog!
men blev unbannad 10 min efter den händelsen men fick inte mina roller i dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa absolut varit mycket mer uppmärksam och att asså kolla qdc roller om jag ficxk tillbaka dom eller aa men nu vet jag att man måste göra om muntlig detta var fel av mig men jag har suttit av 20 dagar och det börjar pirra i hela kroppen måste verkligen rpa igen och skaffa ett job te.x meko för jag bara älskar att hjälpa andra det låster nog som jag smörar men det var faktist varför jag spelade innan för att hjälpa folk men då hjälpte jag inte dom på ett bra sätt fast det ska jag göra nu
jag kommer bidra med massa bra rp osv:

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut jag kommer bidra med massa bra rp när jag blir unbannad och mitt mål e att rpa som förnuftberget det har faktist varit en stor dröm jag kommer även ta bort alla min karaktärer kontakter osv och börja om ALLT asså verkligen allt och jag kommer rpa som en gammal gubbe som bara älskar livet och han gör vad som för vem som
jag kan lova att jag lärt mig av min ban och jag kommer förbättra mig enormt mycket.
ha en bra dag och en bra sommar.!

Har du läst våra regler? Ja

Nekad
Du är även bannad från discorden så vill att du gör en ny banöverklagan när du berättar varför du bannad från dcn?
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka