Nekad Leif och Billy | Medlem ansökning. (tuggum2)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif och Billy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma Blume

Vad är ditt discord namn? Leif och Billy

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amanda Karlsson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Framgångsrik, kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bra bakrund, hon är en mekaniker, hon har ett bil intresse och framtiden ser ljus ut för henne

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara snäll och följa reglerna. lyssna på vad andra har och säga, visa respekt för andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid ha rätt i alla situationer

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det är första gången som jag spelar Unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT, POWERGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas jag kommer in i RP servern, har aldrig spelat Unive men har sett på youtube och det ser jätte roligt ut. Hoppas såklart att jag kommer in hade blivit besviken annars men det är ju såklart ni som bestämmer men jag hoppas er en fortsatt bra dag ha det bäst.

Nekad

Anledning: Nästa gång skriv mer på alla frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka