Accepterad Leif Jonsson | Ban överklagan [RS.Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122141343/

Ditt Hex-ID: 11000014540d09f

Vad är din discord tagg? Alexander von koriander#7401

Vem var det som bannade dig? vet ej kan inte se det

Hur lång tid var din ban? 30 dagar (fr 4juni)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Streamsniping ~W1ND3D. Återstår: 21 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag har misstankar om att en staff bannade mig eftersom jag förmodligen var i samma område om inte till och med väldigt nära någon som streamade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag kom från piren mot torget. När jag väl var framme vid torget står det någon slags volvo mitt i vägen. det jag då gjorde var att jag gick till polisen som stod bredvid och frågade om de hade ringt en bärgare till bilen eftersom fordonet i fråga stod väldig mycket i vägen och kunde förmodligen utgöra en trafikfara.Efter detta säger en av polisen att det är väldigt mycket folk efter det kom det upp att jag hade fått en ban på 30 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker själv att det vare en felaktig ban eftersom jag tycker att det ska vara en verklig och seriös rp nivå. Med detta menar jag om detta hade varit i verkligheten och det hade stod en bil mitt i vägen och det hade varit en polis i närheten hade jag gått fram till polisen och frågat om de hade kontaktat en bärgare. detta gör att jag tycker det var en felaktig ban då jag bara ville göra hela händelsen så verklig som möjligt. Jag hade inte en aning om att det var någon som streamade. Jag tycker det är mycket lustig att man kan banna någon på torget eftersom det rör sig väldig mycket människor i de området. Jag fick också känslan om att det var en väldig impulsiv ban eftersom jag inte hade följt efter någon annan. Men det var bara en känsla jag fick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit när jag var ny medborgare i staden och jag hade då inte läst igenom reglerna eftersom jag då inte tog min rp på så hög nivå som jag gör i dagsläget. Men eftersom jag gick o blev medlem läste jag igenom alla reglerna och fick då en annan förståelse om servern och att jag i och med det också började köra rp servern så seriöst som bara möjligt. Jag har inte riktigt koll på vad mina bans tidigare har handlat om men jag vet att det har varit någon som var att jag lallade för mycket. Men sen jag blev medlem har jag inte fått någon mer ban än denna som jag har nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktig eftersom jag själv inte tyckte jag gjorde något fel. Men jag hade väl bara kunnat köra därifrån men då känner jag att det inte blir så verkligt. Men om jag skulle gjort något annorlunda hade det väl varit det antar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej. Eftersom det var en väldig konstig ban kände jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka