Nekad Leif Holm | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Holm

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198318105507/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Leif#0664

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Albanien och precis lärt sig svenska. Han är uppvuxen utan föräldrar och levde som ung på en barnhem i Albanien. Som ung adopterades han till en svensk familj. Han bakgrund i Albanien gjorde att han var väldigt aggresiv som ung men har idag lärt sig att kontrollera det. Han är 27 år idag och älskar att köra snabba bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker om RP och tar det seriöst. Jag planerar även att utveckla min RP och att multistaden är verkligen servern jag vill spela på. Har spelat på servern ett tag och tycker det är extremt roligt och försöker nu bli whitelistad så att jag kan börja arbeta som bil försäljare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag kommer ta RP seriöst och verkligen vill spela på Multistaden eftersom alla på servern är roliga och trevliga. Mina vänner har även spelat här ett tag och dem vill att jag ska börja spela.

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla min RP nivå och utveckla min karaktär och lära känna folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej multistaden är det enda jag spelar på eftersom den är riktigt bra,

Fin ansökan. Ser ut som en intressant karaktär som jag ser fram emot att träffa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka