Nekad Leif Holm | Ban överklagan [KILLETY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Holm

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022427514/

Ditt Hex-ID: 11000013f4f4d7a

Vad är din discord tagg? Goran#5064

Vem var det som bannade dig? KILLETY

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sno bilar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom jag satte mig i en bil som inte var min, men jag tjuvkopplade inte eller försökte ens sno bilen utan jag stod och snacka med en grabb sen var det hans bil så fråga jag om jag får test sitta så säger han ja.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan grabb snackade så säger jag "fin bil får man test köra", vilket han svarar nej men du får test sitta. Och då sätter jag mig och säger, ja den var fin. Sen blir jag bannad för bil stöld.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftertsom jag inte på något sätt försökte ta bilen utan vi snackade bara. Sen tycker jag att staffen borde ha hela backstoryn innan han bannar, jag tror säkert han bara såg att jag hoppa in i en bil och sen trodde jag snodde den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har tidigare blivit bannad för olika grejer ingame som failad rp och lall osv men det var när jag var ny, nu har jag spelat ett tag och kan det mesta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag inte försökte sno utan vi var mitt i ett scenario där vi snacka och prata om bilar, eftersom jag var intresserad av att köpa en sådan bil han hade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka