Nekad Leif Holm | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Holm

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022427514/

Ditt Hex-ID: 11000013f4f4d7a

Vad är din discord tagg? Goran#5064

Vem var det som bannade dig? KILLETY

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag försäker sno bilar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag satte mig i en bil som inte var min men jag tog eller körde eller till och med startade bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och snacka med 2 andra personer sen är det en bil som var deras, så ska jag skoja och sätta mig i bilen så gör jag de i 5 sekunder sen hoppar jag ut och vi snackar vidare och sen blir jag bannad för att sno bilar, körde inte ens iväg bilen, har klipp på allting dessutom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag inte tog någon bil utan satte mig bara i den vilket absolut inte är at sno en bil. Så tycker det var en felaktig ban då jag inte ens starta eller tjuvkoppla den, hade inte ens tanken att sno de så förstår inte riktig vad staffen tänkte med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare men de var längesen, och har tagit lärdom från dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte i detta fall eftersom jag inte snodde någon bil eller ens försökte, men om jag hadde försökt klart jag inte ska göra de men försökte inte ens.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka