Nekad Leif Holm | Ban överklagan [Abbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Holm

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022427514/

Ditt Hex-ID: 11000013f4f4d7a

Vad är din discord tagg? Goran#5064

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 6 månader

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem banna mig för någon sa något rasistiskt, jag försäker nu för tredje gången att bli unbannad då det inte var jag som skrek utan någon annan. Men som sagt det var någon som skrek något rasisistk vid garaget vid torget men det var inte jag sen blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står och väntar på att ta ut min bil också skriker 2 st lallare rasistiska saker, sen när jag går in för att ta ut min bil så blir jag bannad, för rasism, och jag är just nu väldigt ledsen då alla polare sitter och spelar varje dag men jag är felaktigt bannad och försöker verkligen bli unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ju i detta fall att de är felaktig eftersom ni bannade fel snubbe och att jag är oskyldig. Men om jag hade sagt de hade de ju varit rätt men i detta fall bannade er staff fel person. Har innan öppnat en diskussion för att försöka få hjälp men inte kommit någon vart. Hoppas verkligen att jag blir unbannad och kan spela med mina vänner, alla vänner sitter och spelar sen sitter jag här helt själv och lyssnar när de har kul.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad tidigare för vdm då jag var ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte i detta fall när jag inte skrikit rasisitska saker,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rasism är något ni inte tolererar och jag förstår att ni ska banna de som säger de, men just nu mår jag dålig då jag är felaktigt bannad och vill bara spela med mina vänner. Hoppas verkligen att jag blir unbannad och kan spela på den bästa servern UNIVE!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka