Nekad leif hansson | Medlem ansökning [SAAB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leif hansson

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828177796/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? elnur#5571

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär hade en bra uppväxt med två bra förälder och en storasyster som betyder väldigt mycket för min karaktär. Redan i ung ålder så började hans intresse för poliser dagligen så lekte han med polisbilar och när han blev äldre så var fortfarande intresset stort för poliser. Min karaktär är en kille som följer regler. Han är väldigt känslokall vilket både är negativt och positivt. eftersom han är så känslokall så bryr han sig inte vad andra säger så han blir sällan arg. Han är väldigt lugn i alla situationer. Hans största intressen är allt inom polisen det är en dröm att en dag få ett jobb inom polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa till att göra Unive ännu bättre och roligare. Jag är väldigt noga med att folk följer reglerna och ser jag att någon inte följer reglerna så kommer jag meddela det direkt. Enligt mig så är Unive den bästa rp servern i Sverige och det hade varit roligt att hjälpa till att förbättra den. En annan anledning är att jag är en ansvarsfull spelare som följer reglerna sedan jag började spela och att jag spelar på Unive dagligen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill få medlem skap för höja min och andras rp och skapa roliga sencarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för bådas nöje ibland ger du ibland tar du

Hur hittade du Unive? vet ej de va ett par årsen men säkert typ twitch

Nekad stora delar är plagiat samt underutvecklat svar på Berätta om din karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka