Nekad leif hansson. | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leif hansson.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198828177796/

Ditt Hex-ID: 110000133bb4984

Vad är din discord tagg? elnur#7788

Vem var det som bannade dig? Bassi

Hur lång tid var din ban? 7 dagar plus 30 dagar indragen medlem och 30 dagar indragen krim

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det va så här att staffs såg inte händelsen ingame utan såg ett klip nån timme senare. på det klippet så ser man mig flyga in i ett träd men för mig var det mer att jag snuda trädet så det va asså dsync har prttat me bassi i unive support och han säger att han skiter i om jag dsynca eller inte för jag har inge bevis på att jag dsynca.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. somsakt var det ju nån timme efter så jag var inte online när jag fick bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban från min vinkel men som det såg ut på klipet var det bra ban men de var dsync

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit när jag var ny på unive det har varit suntförnuft men nu vet jag hur man rpar
jag ljuger inte när jag säger att jag har 120 timmar på 2 veckor på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej hade ej kunnat det tacka vare dsync

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och nej jag vill till läga att jag skulle köpa gäng idag så blir jag bannad på deta set

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka