Nekad leif hansson | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leif hansson

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav mikaelsson

Ange ditt födelsedatum 5 April 2007

Vad heter du på discord? elnur#7788

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar oftas mellan kl 15 till kl 3-5 på natten men komme bli andra tider när skolan öppnar men kommer vara väldigt aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? Vet ej datum men skulle tro att det är 5-6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att folk i den kriminela världen följer reglerna och även cevila mäniskor.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vet att det är väldigt många som spelar krim som inte följer alla krim regler och skulle vilja hjälpa stafs med detta

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle se till att alla som jag rpar me följer alla regler.
och jag vill även hjälpa stafsen för jag vet att det skulle behövas minst 30 stafs på tanke me hur många spelare servern har.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer se till att alla jag rpar krim med kommer följa reglerna. för jag som krim spelare vet att det finns många som är krim men som inte borde vara det.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa stafs för vet att dom har mycket att göra vill även hjälpa unive som rp servern och tror vi till sammans kan göra unive till en bättre plats.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? har lite kunskaper för har kollat på en heldel staf streams men skulle gärna vilja att nån visar mig alla kommandon.

Är du whitelistad på serven? jag är whitelistad på unive

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad när jag var väldigt ny på rp men nu 300 plus timmar senare har jag lärt mig alla regler

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka