Nekad Leif handsome | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif handsome

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173135793/

Ditt Hex-ID: 1100001484aedb1

Vad är din discord tagg? leffe360

Vem var det som bannade dig? Ken

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Ken tog beslutet att banna mig för att jag var med i en Discord-server där folk metade. Jag ångrar att jag var med där, även om jag inte har metat. Jag förstår Kens beslut eftersom det var mitt ansvar att lämna servern tidigare. Jag borde ha gjort det för att undvika denna situation. Det känns tråkigt att jag blivit bannad på Unive och nu förlorar allt på grund av något jag inte har gjort. Jag förstår att ni inte vill ha folk som metar på servern, och jag förstår varför Ken bannar dem som misstänks göra det. Jag ber om en ny chans och lovar att jag inte kommer vara med i sådana Discords igen. Jag vet att vissa av mina vänner metar. Jag borde ha hållit mig borta från den servern för att inte bli inblandad. Jag har lärt mig av mina misstag och hoppas få en ny chans att bevisa att jag kan vara bättre i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och kollade youtube med en kompis i en dc där vi snackar så satt jag och han i en egen vc så joinade ken dcn och perma bannade oss för han kanske såg saker som var meta men sitter inte där ofta och hade inte skickat ngt i chattarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig men ändå felaktig inte för ken gör ett jättebra jobb men just den situtationen var det fel mot mig men Ken tog bort mina roller, och jag förstår varför. Jag var med i en Discord där folk metar, vilket är fel, men jag var inte inblandad i det. Jag blev inbjuden av en vän för att spela Fortnite och har bara hängt där ibland, men jag borde ha lämnat den för att undvika misstankar. Jag är inte en del av meta-gaming, jag råkade bara vara i fel Discord vid fel tillfälle. Jag förstår nu att det var dumt att vara med där, och jag borde ha lämnat för länge sen. Det känns tråkigt att jag förlorade mina roller för något jag inte var inblandad i. Jag ber Ken om en ny chans, och vill säga att jag inte var med i samtalen eller spelet när metan hördes, eftersom jag var bara test medlem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. MInns ej men har tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att lämna dcn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka