Nekad Leif GV | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif GV

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? teower

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Walter Vik 47 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tystlåten, undertryckt, känner sig misslyckad och bitter över att ha lämnat en lovande forskarkarriär.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yrke: Gymnasielärare i kemi. Familj: Gift med Sussane Vik, pappa till Walter Jr. och senare till Holly. Ekonomi: Kämpar ekonomiskt, tar extrajobb på en biltvätt. Diagnostiseras med lungcancer och får en begränsad tid att leva. Vill säkra sin familjs ekonomi innan han dör. Beslutar sig för att börja tillverka metamfetamin tillsammans med en tidigare elev, Josef Persson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En kol karaktär med en djup utveckling och spånnande senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, snarare än dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? "Ja, jag har brutit mot reglerna en gång, och det lärde mig mycket om ansvar och konsekvens. Under min studietid fuskade jag en gång på ett mindre quiz. Jag kände mig oförberedd och pressad, och tänkte att det inte var en stor grej. Men jag blev påkommen, och även om det inte ledde till några allvarliga disciplinära åtgärder, kände jag mig riktigt dålig efteråt. Jag insåg att det inte bara handlade om att bryta en regel – utan om att svika mitt eget ansvar och förtroendet från mina lärare. Sedan dess har jag varit noga med att ta ansvar även när det är svårt. Det var en liten händelse, men en stor lärdom."

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Copbait NIT RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? I framtiden vill jag bli en skådespelare. Just nu är jag bara 16 år och har en gnutta autism, skulle få uppskatta det jättemycket att få vara med på eran server.
 
Nekad
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top