Nekad Leif Göransson | Whitelist ansökning [Abdi Strand]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leif Göransson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198815503047/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? FYFAN#2932

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Leif Göransson och jag har ingen kriminell bakgrund jag är arbetslös jag söker Whitelist för att jag vill bli kriminell eller att va med i ett gang och jag tycker om bilar jätte mycket och mitt intresse är fotboll gym bilar och cross!

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli Whitelist för att jag vill typ va motercykel gang eller bara vara med i ett gang, Jag tycker unive är en bra plattform för mig att spela på för jag blir helt insatt i rolleplay snabbt och de är riktigt kul och de hade varit riktigt kul att bli för jag älskar rolleplay och unive är en bra plattform för mig så de hade varit jätte kul att bli Whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill kunna utveckla min karaktär så mycket det går och söka jobb tex polis eller något annat jobb jag vill kunna utveckla min kaktär på unive för detta är en bra plattform för mig

Hur hittade du Unive? Det var en kompis till mig som tipsade om unive att jag borde testa att spela och då blev jag fast i de och nu spelar jag de hela tiden och har sett på youtube videos också

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha rolig och hjälpa till med saker så mycket jag kan och vill lära känna folk frö jag tycker det är roligt att spela på roleplay jag gillar när man låtsas att det är verkligheten det e sånt jag tycker är kul när man kör roleplay har alltid gillar att göra roleplay spel och har letat efter något som multistaden och jag tycker det är skit kul att spela men vill kunna ta utbildningarna som polis eller ambulans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar faktiskt bara på unive och unive är den ända jag spelat på och gillar bara unive de är därför jag bara spelar på unive och har inte testat några andra rolleplay servrar

Tillbaka