Nekad Leif Boman | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Boman

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SaiMoon#9400

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1952 - 02 -25 och heter Leif Boman, just nu har han jobb på postnord men jag ansöker whitelist för att kunna få whitelist relaterade jobb. Leif kommer ifrån Göteborg, han är desperat efter nytt jobb då han vill explora något annat jobb, leffe gillar också att träna en hel del på gym så polis hade vart ett bra yrke då han har styrka för det bland annat.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tror att jag är bra på att rpa och att jag skulle kunna ta jobben väldigt seriöst, jag kommer att bidra med en trevlig arbetsmiljö till mina arbetskamrater och kommer att behandla dom som mina bästavänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bli polis då det är ett stort intresse och verkar som ett kul jobb och dom som jobbar där nu verkar ha bra relation med varandra.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om servern och det var den ända servern jag verkligen fastnade för och tyckte är rolig att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att hjälpa nyare personer att komma igång mm.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka