Nekad Leif Boman | Medlem ansökning [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Boman

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SaiMoon#9400

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Leif Boman, han är 30 år gammal och har bott i staden tidigare och har nu efter en lång semester kommit tillbaka till staden, han ansöker om medlemskap igen för att kunna utveckla sin RP nivå. Just nu så jobbar Leif på Postnord men vill ha lite mer behörigheter för att kunna söka ett annat bättre betalande och roligare jobb t.ex som polis, mekaniker osv.
Leffe har haft han ganska jobbig uppväxt med en pappa som missbrukade alkohol och droger, detta ledde till att hans mamma tog hand om honom ensam med 2 bröder till, Björn och Billy heter hans bröder och dom två är tvillingar.
Tyvärr så blev hans bröder inblandade i kriminalitet vid en ung ålder, knarkhandel osv vilket också ledde till att dom fick skulder då dom själv började missbruka drogerna som dom sålde, dom hade aldrig råd att betala tillbaka sina skulder vilket också ledde till att en torped mördade tvillingarna. Leif var såklart helt förkrossad när han fick reda på detta, det var också efter detta som Leif flydde från staden Unive för att kunna koppla av, nu är han som sagt tillbaka och vill inte hamna i samma fotspår som sina bröder och vill därför kunna söka fler jobb.

För övrigt på fritiden när Leif inte jobbar så håller han på med olika kampsporter för att kunna ta ut sin sorg och ilska för hans bröders död, det blir som terapi för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel på servern då jag har över 200 timmar på roleplay överlag, mesta av timmarna är på Unive också, körde mycket förr på denna server! Jag har varit medlem förut och vet hur man rollspelar seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tar beslut som gynnar motparten och inte bara sig själv då det inte är rimligt att det går bra för en själv hela tiden.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig visade mig servern för ungefär 3 år sedan om inte mer, körde mycket på servern då och är tillbaka nu då intresset dykt upp igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka