Accepterad Leif Boman | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leif Boman

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495/

Ditt Hex-ID: 11000013641bc87

Vad är din discord tagg? SaiMoon#9400

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för fort på torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit hos ulla karins och köpt mig en ny bil, när jag åkte därifrån så krockade en snubbe in i min bil, då skulle jag åka till meko och laga den, då körde jag igenom torget och det råkade gå lite före fort då jag inte riktigt tänkte mig för. kom på det först efter, sen blev jag bannad, väldigt dumt gjort av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, eftersom att jag var så dum och körde för fort på torget så förstår jag, hade gjort min dag om jag blev unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För Rdm när jag var ny i servern, jag skulle köpa min första bil och då så började en kille hetsa mot mig och det slutade med att jag slog han vilket var väldigt dumt, men det var för längesen, nu kan jag reglerna och skulle aldrig göra nått sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat varit mer vaksam och hållit koll på min hastighet, det kommer jag att göra i fortsättningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, att hålla hastigheten när man ska göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka