Nekad Leif-Boman | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif-Boman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198868904527/

Ditt Hex-ID: 11000013628ba4f

Vad är din discord tagg? Du vet abbe#7384

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? en vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stöld av tjänsefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de inte visste hur jag roleplayade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis låg på gatan död efter han vart påkörd, de ringde jag ambulans men ingen svara, så jag gick till stationen och såg en person som jobbade där, då sa jag: kan du rädda min kompis han ligger död på gatan, då sa han nej, då sa jag: jo snälla, de sa han nej, de tog jag ambulansen och körde dit min kompis till stationen. därför vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog jag som inte höll koll på att man inte får sno vilken bil som helst och jag gjorde fel, jag skulle gärna vilja ha en andra chans eftersom jag var omedveten om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad, bara kickad för typ lallare eller fail rp då jag ställde en ooc fråga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske skitit i händelsen och låtit min kompis respawna och börja lära känna honom igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man inte får sno tjänstefordon och att jag ska läsa alla regler. samt ta reda på saker innan det händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka