Nekad Leif Boman | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Boman

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495/

Ditt Hex-ID: 11000013641bc87

Vad är din discord tagg? SaiMoon#9400

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade polisen efter mig och vägrade att stanna vilket var dumt, när jag väl skulle stanna så råkade jag rycka ur internetkabeln vilket resulterade i att mitt spel krascha.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde lite för fort på motorvägen vilket resulterade i att jag blev sedd av polisen (två poliser) och dom började jaga mig, till en början ville jag inte stanna vilket var otroligt dumt av mig, och när jag väl skulle stanna så panicka jag och råka dra ut internetkabeln med min fot vilket gjorde att min dator dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag förstår att dom trodde att jag lämnade med flit men det som hände var att jag råka pilla ut internetkabeln med foten så att spelet stängdes ner.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en kille som slog på mig vilket resulterade i att jag slog tillbaks i självförsvar och då blev jag bannad för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat stannat för polisen när dom blinka in mig vilket var riktigt dumt att jag inte gjorde, jag lovar att inte upprepa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att stanna för polisen så att jag inte får panik och råkar dra ut sladden med foten.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka