Nekad Leif Boman | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leif Boman

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870543495/

Ditt Hex-ID: 11000013641bc87

Vad är din discord tagg? SaiMoon#9400

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Har en pistol och siktar mot folk utan krimroll.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade pistol mot min kompis för att han körde på mig, jag känner alltså han som jag riktade emot och vi pratar i discord och det var absolut inte meningen som något sådant, väldigt dumt gjort av mig och det ska inte upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så körde min kompis på mig vid ett garage och lite på skämt vilket var dumt så tog jag upp en pistol och riktade emot honom, men som sagt så satt vi och snackade med varandra och han är lugn med det, han heter Johan Andersson ifall ni undrar. Iaf väldigt dumt av mig men det kommer ej att upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, eftersom att jag var dum och riktade pistolen mot han på skämt så får jag skylla mig själv, men jag ångrar det väldigt mycket och ska ej upprepa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var för rdm när jag var ny på servern och inte visste så mycket och den andra för fortkörning på torget eller sunt förnuft som man säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i han bara då det var min vän så egentligen brydde jag mig inte utan ville väll skrämma honom lite vilket var dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, att inte "lalla" eller vad man ska säga och rikta pistol mot min kompis även om det är på skämt.

Har du läst våra regler? Ja

Denna avstängning handlar inte bara om att du siktar en pistol mot din kompis, utan även att du från första början har ett vapen utan att du är kriminell. Att det är du och din kompis som lallar runt är tyvär inte en tillräcklig ursäkt för att jag ska ge dig en ny chans och jag vill att du ska läsa alla våra regler angående kriminell aktivitet på vår server samt våran sunt förnuft regel. Efter att denna överklagan har blivit nekad kommer du att kunna skicka in en ny om exakt 24 timmar. Gör du en ny innan det har gått 24 timmar kommer den att bli automatiskt bli nekad.

Jag vill som sagt att du ska läsa igenom alla våra regler både angående kriminell aktivitet men även alla våra huvud regler och när du skriver en ny överklagan så ska du utveckla dina svar om vad du kunnat göra annorlunda samt vad du har lärt dig efter din ban.

Tillbaka