Inaktuell Leif öhman12 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif öhman12

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Leif Öhman#1271

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman. Leif är en skånsk pojk som hamnade fel i ungdomen. hans far var en väldigt dum man som misshandlade och knarkade ner sig. Han slog Leif som liten och fick in Leif på de dåliga banorna. Leif gick sedan med i ett gäng och utvecklades till boss över ett gäng. Problemet var att han hade många emot sig och blev en värsting som försökte komma ur banan. Men de gick inte. Leifs kriminalitet utökades mer och mer och han startade med dråg bussines som bara innebar mer krig. Leif gick sedan ur allt detta och gick med i Gsf där hans karriär som kriminell blev bättre. Han började skaffa sig ett namn i stan och bussinesen började rulla på. Nu är han pansionerad kriminell och lever i ett stort fint hus som 40 år gammal. hans intressen är att hålla på med bilar och äger en biltvätt som går ganska bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidra med bra rollspelande då jag har spelat innan på unive så vet jag vad jag kan förbättra och även förbättra med mig själv. Den sociala rpn är något jag siktar på och den vill jag förbättra. Jag tror jag har de som krävs för att få roligare rp med flera olika gäng osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna. Även fast motparten vinner så är de ett spel och det är rollspel. Man kan kanske göra något roligt av de.

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka