Accepterad Leif öhman12 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif öhman12

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034354608/

Ditt Hex-ID: 110000140054bb0

Vad är din discord tagg? Leif Öhman#1271

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-14 215439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Limpis bannade mig för jag satt på min motorcycel i grove när de var ett stort senario där folk satt och sköt varandra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg stod och snackade med lugge då som e polis för de är min vän. sen kommer de nån som stabbar alla poliser och då blev det ett senario som jag kommer mitt i, jag snackar med respekt till alla poliser och gjorde ingen ting utan att snacka med lugge som då är en polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JA för limpis eller andra staffs kanske det såg ut som cop bait men asså de ända jag gjorde var att snacka med poliserna i lugn och ro sen kom de nån person som gjorde senariot till en skottlossning sedan snackar jag med lugge och då har jag alltså inte gjort något. JAg hade kunnat skjuta polisen om jag ville alltså så som alla andra kriminella gjorde i senariot men jag tycker de e dåligt så jag gjorde inte det. ändå så är det jag som får ban medans folk går runt och stabbar poliser.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg blev bannad för jag körde 170 på torhget i 5 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA jag hade kunnat vara utanför hela senariot och inte lagt mig i men jag tyckte faktiskt inte jag gjorde nånting fel till skillnad från alla andra som satt ochj sköt polisen i två timmar i sträck.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA asså jag får väll hålla mig utanför sånna senarion för de e alltid jag som åker på den. Denna gången gjorde jag inget fel och känner inte att det är en rättvis ban i detta senariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka