Accepterad Leif öhman12 | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif öhman12

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034354608/

Ditt Hex-ID: steam:110000140054bb0

Vad är din discord tagg? Leif Öhman#1271

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BDBC68BB-A224-4A02-9448-8089003EEDB7.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag lagar utan /me, jag fattar Vrf han la denna bannen och det är fullt förståligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i ett senario och snackade med lite folk samtidigt som jag lagade med ett repkitt, sen tänkte jag inte på de med /me och det var ett misstag som jag ångrar och inte kommer göra om. Jag hoppas att du kan ge mig en chans att visa att de var en engångsgrej

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är ju rätt men jag vill ändå ha en chans att visa att jag kan och de inte var en grej som jag alltid gör. Jag kommer inte göra om det och jag hoppas att du Moezzz ger mig en chans och kanske Speccar mig ikväll osv så jag kan visa, moezz jag ångrar verkligen sllting och hoppas du ger mig en ny chans att visa att detta var ett misstag som inte kommer göras om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 3 bans sedan innan och detta är inget jag e stolt över, nån har varit felaktig och nån inte varit felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skärpa mig och tänka på att laga med /me och verkligen visa vad jag går för. Inte heller va lat i min rp utan laga med /me till nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket så jag fick skit för den 4 dagar sen och sedan dess har jag lagat med / me varje gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka