Nekad Leif öhman12 | Ansökan till Servervakt [affe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif öhman12

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Leif Öhman#1271

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att jag kommer hem från skolan och chillar en timme sedan går jag in´, efter det rpar jag tills kvällen poch drar när kl är ungefär 22. Jag tar även lite pauser under dagen när jag ska käka eller plugga t ex. Jag känner iallafall att jag försöker var a så aktiv som jag kan och dåjag e bos småste ju jag va aktiv för att hålla uppe mitt gäng och jag e med om många senarion och ärför kommer sv att hjälpa i dem senariona.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive kanske 4-5 månader kan vara mer då jag inte är säker. Och jag har aktivt spelat på servern under denna tiden,.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga min bild men jag har 10 bans om ni vill så skickar jag bild i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt ska vara den osm rpar och kollar från marken kan man säga, gör nån regelbrott i rpn runt dig som servervakt så ska du banna och skicka in ban bevis och förlängda bans t ex om du är ute och kör med en bil och ser en vdm då åker du dit tar klipp och bannar personen. Det är bara ett exempel på lite olika senarion som en sv ska banna eller kicka. de du ska göra kna man även kalla att du ska hålla koll på rpn under rp. Jag skulle också säga att min uppgift kommer vara det att jga kanske hör och ser mer från mitt perspektiv än i senarion och jag kommer kunn använda det till en positiv konsekvens.

Varför vill du bli servervakt på servern? De känns som att det är att ta nästa steg som sv. nu har jag varit medlem och nu är de dax att bli medlem och hjälpa till som sv istället för att vara en helt vanlig spelare.Servervakt ska vara den osm rpar och kollar från marken kan man säga, gör nån regelbrott i rpn runt dig som servervakt så ska du banna och skicka in ban bevis och förlängda bans t ex om du är ute och kör med en bil och ser en vdm då åker du dit tar klipp och bannar personen. Det är bara ett exempel på lite olika senarion som en sv ska banna eller kicka. de du ska göra kna man även kalla att du ska hålla koll på rpn under rp. Jag skulle också säga att min uppgift kommer vara det att jga kanske hör och ser mer från mitt perspektiv än i senarion och jag kommer kunn använda det till en positiv konsekvens.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt ska vara den osm rpar och kollar från marken kan man säga, gör nån regelbrott i rpn runt dig som servervakt så ska du banna och skicka in ban bevis och förlängda bans t ex om du är ute och kör med en bil och ser en vdm då åker du dit tar klipp och bannar personen. Det är bara ett exempel på lite olika senarion som en sv ska banna eller kicka. de du ska göra kna man även kalla att du ska hålla koll på rpn under rp. Jag skulle också säga att min uppgift kommer vara det att jga kanske hör och ser mer från mitt perspektiv än i senarion och jag kommer kunn använda det till en positiv konsekvens. Om man då ressar sig själv i ett skottsenario så är de klart man ska ha åtgärder och det är viktigt att anmäla om nån annan gör något innom korruption osv.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka