Accepterad Leif Öhman | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Öhman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Användarnamn: Leif Öhman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hugenchy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hugenchy

Vad är din discord tagg? Hugenchy#8054

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte helt ärligt kanske för jag blev påkörd o lever fortfarande

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog utan anledning, sen skrev jag i help oså blev jag ressad sen blir jag påkörd av en vit audi rs6 och då rpar jag som om jag är skadad och då säger han att han kan skjutsa mig till min tesla som står längre bort, sen när jag går ut ur bilen så kör han på mig igen och jag rpar igen som om jag är skadad. Sen när jag går in i min bil så åker jag kanske 10 meter sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår till viss del att jag blev bannad men jag förstår inte hur det är powergaming när jag rpar som jag är skadad och jag rpade som man ska göra

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för powergaming då och jag minns inte riktigt allt men efter det har jag varit jättenogrann med reglerna och följt dom 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte eftersom jag tyckte att jag gjorde rätt men jag hade väl kanske kunnat rpa skadad längre o rpat bättre kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka