Accepterad LeifÖhman1234 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeifÖhman1234

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199034354608/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Leif Öhman#1271

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman och han är vän med Arvid, danii, smokey och lejon dem är en välldigt bra grupp som har välldigt roligt i rpn. Min karaktär hade det inte så bra när han var liten, hans mamma dog och hans pappa låg i koma i flera månader. Leif har alltså haft en väldigt dålig uppväxt men tillsist hittade han ett ljus i tunneln och det var hans vänner. dem började som väönner och tillsist blev dem ett tajt gäng som hade välldigt roligt, dem försökte hålla över drog områden men en dag så blev danii och leif inte så glada då en springis till sons of anarchy snitchade ner dem. Dem gick ut ur labbet som dem ägde och blev jagade. efter 3 dagar i fångatag så blev dem släppta då danii förklarade allting. Leif som nyss hade köpt sin nya scar blev så ledsen och danii var nöjd med att han överlevde. Dem gick därifrån och dem ville därför ge en revenge dem åkte dit och danii löste allt. dem levde alla sina dagar lyckliga :). NU är leif alltså 26 år gammal och har en välldigt bra framtid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på servern för jag vill utveckla min rp med mina vänner. Jag och mina vänner kommer bli kriminella och vi kommer att hålla en så bra social rp som bara går. Vi kommer att visa er vad vi går för och jag hoppas att ni kommer vilja ha oss på er server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en hög rp nivå med massa social rp. Vi kommer även att göra så roliga och långa senarion som bara går och vi hoppas att vi får ett bra bemötande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att det ska va kul för båda parterna och ionte alltid behöver vinna ett senario.

Hur hittade du Unive? jag och mina vänner har rpat här innan och det är en välldigt rolig server

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka