Accepterad LeifÖhman1234 | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeifÖhman1234

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034354608/

Ditt Hex-ID: 110000140054bb0

Vad är din discord tagg? Leif Öhman#1271

Vem var det som bannade dig? bailybog

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230125_174739.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? copbait, jag förstår honnom till 100 procent men jag ångrar de så mycket, sdet var min vän också som gjorde det till lall, då han skulle gripa mig för ingen anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min vän sa att han skulle gripa mig, jag springer iväg och det blev en jakt typ och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är lite rätt men jag vill ha en anra chans då de var min vän och jag ångrar bannen så mycket då de va min vän. Och jag hoppas du ger mig en annan chans och jag fattar att rp e rp men detta "senariot blev bara helt fel enligt mig och jag gjorde ett misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad men de var väldigt längesedan. och jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annerlounda men då de va min vän så visste jag inte hur jag skulle sköta de senariot, jag tror du kunde se att han också lallade och jag kunde inte hantera senariot rätt där och jag ångrar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka