Nekad Legolas_11 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Legolas_11

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Legolas#6463

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela vid 12:00 - 22:00 om jag inte är borta.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 2021-11-17. Jag är en 2021 medlem!

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/264035628088426497/994938302119546901/unknown.png (Har endel fel aktiga). Har även blivit unbannad på några (ban överklagan)

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en medlem som brinner för servern. En servervakt vill hjälpa servern och staff temet så mycket som går. En servervakt vill underlätta för staff-temet. En servervakt vill höja rp-nivån så mycket som det går och få bort alla regelbytare. Man vill även hjälpa folk. Man vill kunna hjälpa folk som har dött av buggar eller liknande. En servervakt letar inte problem/regelbrytare. Man ska rpa som vanligt och ta återgärdrar när någon bryter mot en regel. En servervakt ska vara noggran med att ta klipp när hen bannar. En servervakt hjälper till att ressa folk som dött av buggar. Men om man ska ressa MÅSTE man ha ngn slags bevis eller ngt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag är en mogen medlem som brinner för servern. Jag vet hur alla system fungerar och alla commands för att jag var servervakt innan wipen. Jag vet när jag ska tillexempel ta klipp, ressa, kicka, banna och allt det där. Jag använder mina perms till rätt saker och sv-abusear inte! Jag följer reglerna och brinner för Unive! Om jag behöver förlänga en ban gör jag det så fort jag kan. Jag kommer ALDRIG vara lat eller inte abusea mina perms. Jag vill så jävla gärna underlätta för alla fantastiska staffs och göra Unive till en bättre server. Jag är inte korruppt. Jag gå´r inte att lura! Om ngn säger ge mig ress jag dog av bugg då måste jag se att hen inte ljuger. Det bästa är att ha klipp. Jag är aktiv på servern och vågar banna eller kicka. Om det är en Icke medlem som inte kan reglerna KAN det räcka med /m eller en /kick. Jag går inte och letar regelbrytare. Jag kommer dva trasiga bilar som står mitt i vägen så att det inte laggar så mycket. Jag är snabb och aktiv i discord så att om en staff vill att jag kommer support så kommer jag såklart så fort jag kan!

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en servervakt som använder sina perms till rätt grejer. En bra servervakt är en person som själv följer reglerna och har koll på alla regler. En bra servervakt ska kunna ta mycket ansvar, En bra servervakt är en som har koll på reglerna och brinner för servern. En bra servervakt är noga med att skriva andledning på bannen, förlänga den om det behövs, ta ALLTID klipp, lyssna på Servervakt ansvariga och ha respekt. En bra servervakt är en person som vill hjälpa folk på rätt sätt. En bre servervakt är en bra förebild för folk. En servervakt ska vara positiv alltid och ha respekt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse kan vara att man använder /toggleid i ett senario för att kunna vinna senariot. Det kan även vara om man ska köra en biltävling så dvar man sin motståndares bil så att man vinner. Nu är jag polis och på butiksrån kan man använda /toggleid för att se vart rånarna är i butiken och det är abuse! Det är förbjudet! Korrupption är likt abuse. Korrupption kan vara att man ser sin kompis begå ett regelbrott men man bannar/kickar inte för att det är hens kompis. Det kan även vara att man revvar sin kompis utan andledning. Korrupption kan även vara att man åker till ställen där det brukar begås regelbrott. Det kan även vara att man hotar folk att man är servervakt och kan banna. SERVERVAKTER ÄR INTE STAFFS.

Din servervakts ansökan har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka