Accepterad Legolas_ | Medlem ansökning (POP SMOKE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fillez_

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015155661/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? LHF Legolas#6463

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Johanson och är 25 år gammal. Peter är född i en stad i Luleå som heter Gammelstaden. Han är uppvuxen med sin mamma, pappa, och sin brorsa Melker. Peters mamma jobbade hos taxin och var personal ansvarig där medans pappa jobbade som Qpark. Peter följde ofta med mamma till jobbet där han fick hjälpa till med interjuver. Han fick även sitta med i bilen när mamma jobbade i bilen med att schussa folk. Peter älskade jobbet och han ville genast jobba på taxin när han blev stor. Peter och Melker gillar att hänga med varandra. De bor i samma hus i staden Unive. De älskar staden och har samma intressen. Peter är snäll, trevlig, kan hantera stress. Peters intressen är fordon och säkerhet. Det har han älskat i flera år. När Peter var liten så blev han mobbad för han pratade lite annorlunda. Peter tog det och tar det fortfarande som enrgi mot mobbarna. På fritiden så gillar Peter att kolla på bilar, hänga med kompisar, träna, kolla på sport, cyckla, köra båt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är en bra rp;are. Jag har tidigare rp;at på Unive för några dagar sedan. Jag lämmnade Unive för att testa ny server vilket var dummt. Jag är en erfaren rp;are som gör stora och roliga scenarion. Jag kommer ha höga mål, ett mål är att bli medlemskapansvarig samt staff. Jag kommer hjälpa folk och få in folk till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, Jag kommer att bidra med bra, roliga, stora scenarion. Jag kommer få bort lallare. Om ni ger mig medlemskap så får ni en bra rp;are! Jag har tidigare varit servervakt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel om polisen stannar dig och du väljer att sticka för att komma undan bötern för att du vill ha så mycket makt och pengar som möjligt. Detta är ett bra exempel. Det är powergaming.

Hur hittade du Unive? Spelat här förut

Tillbaka