Accepterad Legolas_ | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [tarzan] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillez_

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminallvården

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? Legolas#6463

Hur gammal är du? 11 (född 2011)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 633 timmar på FiveM och nästan alla timmar är på Unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att skaffa nya kläder tillexempel. Jag kommer ofta hålla i utbildningar. Jag kommer få mer aktivitet i jobbet genom att anställa folk samt ta åtegärdrar mot folk som är inaktiv. Jag kommer hålla koll på upphöjningar och sånt. Min plan är att utveckla jobbet genom att; fixa nya kläder, höja aktiviteten, skaffa mer utbildningar osv. Aktiviteten ser jag som en prio, de som sitter i fängelset måste kunna ha roligt o kunna skapa roliga scenarion. Jag är väldigt noggran med radiodiciplinen så en radio utbildning kommer komma till kriminallvården ifall jag blir chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket mycket erfarenheter. Jag har jobbat inom polisen och där var jag Assistent 4:a års och mp5 utbildad, sigsauer utbildad, civil, mc, span, rekryterare osv. Så jag kan hantera stress bra. Jag har jobbat inom alla blåljusyrken så stress kan jag hantera. Jag har varit rekryterare på många många jobb så jag vet hur panelen funkar. Jag har jobbat på nästan alla jobb så stress, och sånt är jag bra på att hantera.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 2 - 4 timmarf perdag på vardagar om jag inte har prov, läxor eller träningar. På helger är jag mycket mycket aktivare. Jag är även nästan alltid aktiv på discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka