Inaktuell Legolas_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillez_

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Fillez™#6463

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag vill utveckla servern och göra den bättre. För att vara med och utveckla servern ännu mer. Ni söker staffs ofta som är aktiva och bra och det är jag. Jag ska bli staff för att jag älskar att hjälpa folk. Jag ska bli staff för att jag kommer kämpa för serverns rp-nivå. Jag kommer jobba hårt för servern. Jag vill vara med i staff-temet för att det verkar vara så kul. Jag har tröttnat lite på att rpa och jag vill testa på att vara staff. Jag ska bli staff för att jag är aktiv, mogen, trevlig, bra på att ta rätt beslut och allting annat. Jag kommer se till så att allting sköts på servern och se till så att det tillexempel inte någon är korruppt. På senaste har det varit svårt att få tag i staffs i /report och det vill jag ändra på! Jag ska bli staffs för jag vill underlätta för Philip320 och alla andra staffs. Om jag inte vill/orkar vara ig då kan jag sitta i support och hjälpa! Jag har många vänner som är staffs och det verkar jätte roligt! Jag har tidigare varit servervakt och det var roligt att ta mera ansvar. Som staff får man mycket frågor och det är kul. Som staff ska man vara trevlig och hjälpa folk så mycket som man kan. Om någon som har blivit bannad av mig och gör en ban överklagan så kan jag unbanna om jag tycker det. Det är kul att prata med folk och vara en del av staff temet. Jag har varit medlem i 1år+ men aldrig varit staff så nu är det dags!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är oftast aktiv från kl 11:00 - 22:00 nu varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än ett år. Har varit p bannad två gånger.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit staff på andra FiveM servrar, discord servrar, minecraft servrar så jag kan ta mycket ansvar och har mycket erfarenheter! Nu är jag även Servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nä, inte direkt.

Senast ändrad:
SICKA IN DENNA IGEN EFTERSOM NYTT KONTO OCH MED I SERVERN NU.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka