Nekad Legobarwar | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Legobarwar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? lata_kotten

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikko Kunninen. Mikko har blivit uppvuxen med sin mamma då pappan lämnade Mikko och hans mamma när han var 12 år gammal, Mikko hade det ganska svårt i skolan då han inte hade vänner för att alla tyckte han var en äcklig människa. Mikko tröttnade på att vara hatad av alla och började gå mot grövre saker och hänga med äldre, han fick hjälpa till att gömma vapen hemma och sälja droger men tröttnade efter några år, han valde då att börja jobba hos en bekant som jobbar med bilar då Mikko är väldigt bil intresserad. Mikko är en väldigt trevlig man av sig men kan bli ganska sur om någon hetsar upp sig mot han eller tjafsar. Mikkos framtidsplaner är att hitta ett bra jobb och få bra inkomster då han är hemlös och behöver ett hus att leva i!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Socialt Rollspel, respektfullt Rollspel, hålla mig till alla regler i Rollspelet och rollspela aktivt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag som spelare bidrar till att skapa en intressant och engagerande berättelse. Oavsett om min karaktär inte alltid vinner eller får vad en vill.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört en ganska stund nu. Har lärt mig liten del i rollspelet med tiden jag spelat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plugga och mata in grundreglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka