Nekad Legia | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Legia

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198075816254/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alen Filipovic

Vad är ditt discord namn? Legia#2379

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Radovan Krajnic 37 år gammal som kommer från Serbien i staden Belgrad. Han kom till Sverige utan familj då alla blev dödade under Jugoslaviska kriget 1993. Dom ända familjer medlemmar han har kvar i Serbien är några kusiner. Han är en före detta soldat men började att ägna sig åt vapen handel och människosmuggling direkt när han kom till Sverige efter kriget. Han är är en väldigt envis person och vill ha allt på sitt sätt. Han lider av lite krigsskador från kriget då han kan vara väldigt aggressive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är 32 år gammal och väldigt mogen att roleplaya på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarier och ett väldigt bra RolePlay som är verkligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Poängen är inte alltid att man ska vinna i ett scenario, utan att motparten också ska ha en chans och kunna vinna för att det ska bli roligt för alla helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Av en gammal vän och på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka