Accepterad legi | Medlem ansökning [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legi

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie nolander

Vad är ditt discord namn? klx87ooo#4233

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Stefan som precis blivit utvisad från staden unive fick komma tillbaka då han gav en förklaring... Stefan är född i tyskland. Stefan är 2001:a. När stefan var liten brukade han alltid hjälpa pappa med att laga bilar, mecka moped, trimma bilar osv... Stefan var endast 12 år när han fick sin första bil! det har lätt till att stefan enkelt fått jobb på bilfirmor som tillexempel mekonomen eller postnord. Stefan hade inte så bra betyg i skolan men han har lärt sig att skolan inte är det ända sättet att tjäna pengar... Men Stefan är lite blyg och har lite svårare att lära känna människor än vad andra har det. Men när ni lärt känna stefan så är han inte rädd för att prata! Stefan tycker om att åka bil med kompisar och liksom bara ta det chill. Stefan är en rolig person som alltid kan hjälpa till och stötta. Stefan har jobbat som byggare/bilmekaniker/hitman/biltvätt/Pengatvätt/Målare/frisör/fiskare/beknare/ lärare/EgenFöretagare/Pressbyrån/Varohus/fabrik/Oljemålning/polis/brandman/sjukhuskrigare/pyrotekniker/BrevBombare/BombTekniker/Kemist/Byggt bomber åt kända gäng/Livvakt/Simtränare/Ordningsvakt/Dörrvakt på sjukhuset/Kemi Lärare/ Crystal Blue Meth Producerare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? stefan är en aktiv persson som har rp:at mycket förut som kan vara med och hjälpa andra människor. Vara trevlig och ha ett bra/roligt bemötande till andra människor. Jag kan Jobba mycket för att andra människor ska få sin hjälp dom behöver och så att staden ska bli bättre och bli en säker plats. Och göra goda handlingar för servern så att alla ska känna sig välkomna och få en chans att vara en del av staden!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara rättvist för båda spelarna i ett scenario så att inte bara du vinner, så att man ska se till att det blir lika för alla. På det sättet blir kul för båda två och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på twitch och har sätt många av mina vänner spela det och jag tyckte servern verkade bra så jag började spela, Och det ångrar jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka