Nekad legi | Medlem ansökning [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legi

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie nolander

Vad är ditt discord namn? Xray#5168

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Stefan Karlsson 21 år. Stefan är en trevlig och god människa som gillar att umgås med andra människor. Han tycker om att köra bil och pimpa bilen, hjälpa andra människor och jag ser en framgångsrik person av honom som kommer få en god framtid!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktiv persson som har rp:at mycket förut som kan vara med och hjälpa andra människor. Vara trevlig och ha ett bra/roligt bemötande till andra människor. Jag kan Jobba mycket för att andra människor ska få sin hjälp dom behöver! Och göra goda handlingar för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara rättvist för båda spelarna i ett scenario och att inte bara du vinner, så att man ska se till att det blir lika för alla. På det sättet blir kul för båda två och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på twitch och har sätt många av mina vänner spela det och jag tyckte servern verkade bra så jag började spela, Och det ångrar jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka