Accepterad legi | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legi

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448425065/

Ditt Hex-ID: 11000011d18b869

Vad är din discord tagg? Xray#5168

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-02-19_174347124.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog till personer. (inte med mening)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett stort event och det kom massa bussar och alla höll på och lalla runt och slåss mot varandra. Jag skulle trycka på "home" knappen för att se hur många det var inne, men då så hände det en bugg med mus pekaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det. Det var en bugg med mus pekaren. så att om man tillexempel går in på en meny och trycker med musen så slår gubben och jag tänkte inte på det. Och jag vet att denna buggen har hänt flera personer förut. Och asså detta var inte meningen... och asså jag har sportlov nu och jag vill hinna spela unive :(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har skjutit på allmän plats och typ dragit upp en kniv. och det är något jag tagit lärdom av. Power gaming har jag också lärt mig av tidigare bans, jag har också lärt vänner att man inte ska göra så, jag har lärt mig rpa bättre på skador osv, Jag skrev i ooc vilket jag nu lärt mig att man inte ska göra när man ligger död eller något sånt. Jag har lärt mig mycket skulle jag kunna säga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att lämna spelet och rejoina men jag ville inte missa eventet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja. att vara lite mer försiktig kanske? det var inte meningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka