Nekad LegendenLol | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LegendenLol

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198414033697/

Ditt Hex-ID: 11000011b0bf321

Vad är din discord tagg? Scania R580#8413

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lallande, Suntförnuft ~Pubbis. Återstår: 6 dagar 0 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har igentligen ingen aning när detta hände men jag följde efter en bil som mina kompisar va i och dom skulle köpa vapen men skojade om att jag skulle ring polisen men vet inte om det är det, det handlar om. Men jag tror att inget någonsin hände och att det är en glitch och att jag inte ska behöveva utveckla mer. men ja det var bäst att dom banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ute körde och testade min cross och kanske råka köra lite över hastighetsgränsen men väldigt lite och kanske råka köra mot rött. men chillade runt lite och åkte runt och kanske råka köra på fel sida på vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det är en felaktig ban för jag spelade inte när jag blev bannad men kan ha vart för att jag körde lite i stan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en ban vart jag bannad för VDM även om jag aldrig gjorde något och visste inte hur man överklagade. Och en annan ban så körde jag snabbt i stan men kunde överklaga den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit det lungt och inte kört mot rött, fel sida på vägen och försnabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid ta det lungt, bryt inte mot trafik reglerna i staden. och att mods ska sluta banna mig när jag inte har gjort någonting.

Har du läst våra regler? Ja

Försök utveckla så vi vet varför du är bannad testa annars att kontakta pubbis.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka