Accepterad Leffegaming1 | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leffegaming1

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149498047/

Ditt Hex-ID: 110000146e23ebf

Vad är din discord tagg? Leffebeffe#7859

Vem var det som bannade dig? Det var adam som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? 11 dagar var den

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230128124343_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag att dom bannade mig eftersom att det var riktigt dumt av mig att skjuta honom på en öppen motorväg då det var dåligt av mig att göra så då jag inte vet vad jag tänkte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle skjutsa han och då började han hetsa och bli aggresiv och då gick jag ut och släppte honom eftersom att vi åkte i en 2 sitsig bil och då började han sparka mig då tog jag fram min glock och skjöt honom efterom att det att jag tänkte ge igen men det var jättejättedumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel då jag sköt honom på en öppen motorväg och det var jättedumt av mig och jag hade kunnat skita i honom och låta han springa iväg jag kommer inte göra om dett igen och det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg men jag har lärt mig av dom och alldrig mer gjort det jag har blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat jag hade kunnat låta han gå iväg och inte gjort något med han då det var skit dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag inte ska skuta på öppen motorväg eller andra ställen där det inte passar och jag har lärt mig att låta folk gå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och kommer inte fråga.

Nästa gång sådant förekommer är dina chanser sumpade, du ryker med huvudet före.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka