Nekad leffe77 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövzuttarn

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? lifan1

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Leffe Achmedovic

Bakgrundshistoria:
Leffe Achmedovic kommer från en småstad i utlandet där han växte upp i en miljö präglad av bråk och kriminalitet. Hans barndom var svår och präglades av ständiga utmaningar. Trots detta hade Leffe en stark lojalitet till sin familj och speciellt till sin äldre bror, som var inblandad i olagliga aktiviteter.

En ödesdiger dag blev Leffes bror inblandad i ett allvarligt brott och blev insatt i fängelse. Detta händelseförlopp blev en vändpunkt i Leffes liv. Istället för att fortsätta på den kriminella banan som hans bror hade valt, beslutade Leffe sig för att lämna sitt hemland och söka en ny start någon annanstans.

Leffes ankomst till den nya staden markerar början på ett kapitel av hans liv där han söker försoning och försöker bryta med sitt förflutna. Men leffe har det svårt att sluta tänka på sin döda bror som va kriminell så han bestämmer sig för att fortsätta sitt kriminella förflutna i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp kvalite och har redan lyckats rpa till mig mycket i servern och hoppas på mycket mer. Kommer också bidra med roliga samt seriösa scenarion. Kommer absolut följa alla regler i staden och rapportera när jag ser något fel.
Mina mål med servern är att få personer att ha lika kul som jag kommer att ha.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär tex om man märker att motparten är väldigt kaxiga och egoistiska kan man lägga sig själv i underläge för att inte utveckla konflikten. Men det viktigaste är att man ska ha kul oavsett om man brukar vinna eller förlora. Kommunikation är viktigt så man kan lösa hetsiga scenarion genom att kommunicera istället för att hetsa och använda våld. Detta bidrar till rolig och social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM=Man ska inte använda sitt fordon som vapen. RDM=Man dödar inte någon utan andledning . Sunt förnuft=Man ska tänka efter innan man gör något och tänka om man hade gjort det IRL. NLR (new life rule)= Om man dör i ett scenario så ska man inte komma ihåg vad som hände efter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på några andra servers innan men unive har defenetivt bäst community osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer vara väldigt aktiv eftersom det kommer vara roligta att spela på denna server. Hoppas på att jag blir godkänd så jag kan spela bå denna fantastiska server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka