Accepterad leffe77 | Ban Överklagan [GABBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövzuttarn

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199626443405/

Ditt Hex-ID: 1100001634fda8d

Vad är din discord tagg? lifan1

Vem var det som bannade dig? GABBO

Bild på banmeddelande: 62168-c152be3178bc5fa38a900bec6fbb8d61.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tjuvkopplade en bil inte diskret utanför trygghansa vilket går på regelbrottet suntförnuft eftersom det antagligen är en sak man inte skulle gjort IRL.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 3 killar var dumma mot mig och min kompis från ingen andledning för dom antagligen inte har någon respekt eller empati och då körde vi efter dem också väljer föraren som också var kriminell att köra till en offentlig plats vilket då var trygghansa vilket också går på regelbrottet suntförnuft men vad jag vet fick inte han någon konsekvens. Sen hoppade en av killarna som var dum in i vår bil och vi tog han till gänghuset och fråga varför han var dum mot oss och jag kunde inte ifrågesätta killen eftersom jag var i staffsamtal och han avslutade det inte men i efterhand så skrev han att han snackade i support vilket jag fattade eftersom offret (hans bil jag tjuvkopplade) gick in i support så jag fattadde att GABBO var upptagen och inte kunde avsluta staffsamtalet. Jag ber om ursäkt för jag gjorde regelbrottet och JAG tycker jag borde bli unbannad eftersom jag redan fått mina konsekvenser genom att jag har varit bannad några dagar och ser verkligen imot att spela unive när jag kommer hem ifrån skolan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom det var jag som gjorde fel genom att göra regelbrottet att tjuvkoppla hans bil och ber återigen om ursäkt för det. Hoppas att du GABBO kan fatta mig och kolla i mitt perspektiv att han också gjorde regelbrott men inte fick konsekvenser för sitt regelbrott. Jag fattar att du bara gör ditt job och du gör ditt jobb bra också och du är rättvis och trevlig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit felaktigt anticheat bannad 2 gånger sen permanent bannad 2 gånger va de för att jag inte följde serverns standard och de bannsen är utreda men jag skämms över det mycket faktist. och en gång för jag valde att utrycka mig olämpligt i ooc under en kidnappnig där de kidnappa mig o ifrågesatte mig när jag inte hade gjort något de hadde tagit fel person men de fatta inte de till efter. Resten av mina bans är mindre regelbrott och några är felaktiga men jag lär mig ändå av alla mina bans oavsett vad det är för ban och kommer aldrig göra om det då det är jätte tråkigt att vara bannad och jag förstör för servern genom att inte följa reglerna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara skita i att tjuvkoppla jhans bil och snacka med han istället eftersom det var det som gjorde att jag blev bannad och ångrar mitt val jätte mycket och hoppas verkligen på att jag blir unbannad och kan komma hem från skolan och spela unive (bästa servern)!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har defenitivt lärt mig mycket eftersom jag blev bannad för suntförnuft vilket faktiskt är pinsamt av mig och det tyder på att jag verkligen borde tänka ööver mina val inne på unive som jag defenetivt kommer göra härefter, sorry GABBO!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag ber om ursäkt ännu en gång och hoppas verkligen på en unban!!! GABBO fortsätt jobba så du gör du är rättvis och en bra staff och du gör ditt jobb bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka