Nekad leffe77 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövzuttarn

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199626443405/

Ditt Hex-ID: 1100001634fda8d

Vad är din discord tagg? leffeeee.

Vem var det som bannade dig? exritez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-08 202540.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde en fusk meny där jag använde mig av silentaim, vilket jag ångrar grovt nu när jag märker att det tar lång tid att få komma tillbaks..... Exritez gjorde till 100% rätt val genom att banna mig, det är en ärlig ban och sista gången jag kommer att bli bannad för fusk. Jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en absolut sista chans då jag har varit bannad i drygt 2 månader och jag har andra mål inom rp:n och vill faktiskt kunna rp:a socialt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i syrianskas krim vc och då ser jag att jag it har tillgång till kriminell chatten osv därefter blir jag kickad ifrån dcn. När jag blivit det så går jag ju självklart in på fivem för att kolla vad som har hänt och då ser jag att Exritez har bannat mig för silent aim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är till 100% ingen felaktig ban och jag tar på mig straffet genom att bli bannad då det är självklart att ni inte vill ha fuskare på er server vilket jag förstår till 100%. Jag hoppas däremot att ni kan lita på mig när jag säger att jag inte kommer röra ett fusk igen och ge mig en absolut sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit felaktigt anticheat bannad 3 gånger sen permanent bannad 3 gånger va de för att jag inte följde serverns standard och de bannsen är utreda men jag skäms över det mycket faktiskt. och en gång för jag valde att utrycka mig olämpligt i ooc under en kidnapping där de kidnappa mig o ifrågasatte mig när jag inte hade gjort något de hade tagit fel person men de fatta inte de till efter. Sedan den tredje p bannen var c logg då jag behövde stänga av för jag skulle t usa dagen efter. Resten av mina bans är mindre regelbrott och några är felaktiga men jag lär mig ändå av alla mina bans oavsett vad det är för ban och kommer aldrig göra om det då det är jätte tråkigt att vara bannad och jag förstör för servern genom att inte följa reglerna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte köpt den menyn och jag menar det. Jag ångrar det så mycket nu i efterhand då jag har märkt att det bara finns en server med bra rp vilket såklart är din server philip unive och så svårt att komma tillbaks, jag skulle tagit vara på den chansen jag hade vilket jag ångrar extremt mycket att jag inte gjorde. Och där hoppas jag att du kan ge mig ett försök på att få rp:a på unive som kriminell igen. Jag kommer att bidra med roliga o seriösa scenarion och inte vara problem för servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket ifrån min ban då jag fattar att ni it uppskattar att folk fuskar på er server vilket jag inte häller hade uppskattat alltså har jag lärt mig att behandla folk så man vill bli behandlad själv. Sedan har jag också lärt mig att man ska ta vara på sina chanser då det kan ta ett riktigt långt tag innan man kan få nya chanser. Sen har jag lärt mig att fusk inte är bra att använda då det gör så att andra personer på servern blir orätvist behandlade när man innehvaer fusk och då går det på den första punkten att behandla folk som man vill bli behandlad själv. Philip allt jag begär är en sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka