Accepterad leffe47 | Medlem ansökning [NmTheLaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leffe47

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160034469/

Vad är ditt namn i verkligheten? leif

Vad är ditt discord namn? leffe #4221

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2008

Berätta om din karaktär. r Min karaktärs namn är abdi rulle 29 år och har nyss kommit till den stora staden. Innan han kom till staden så bodde han i en annan stor stad men det gick lite snett under sin barndom så höll han på med illegala saker på fritiden så som att sno bilar, ta saker från affärer och tillslut så bestämde han sig för att råna en affär med ett par polare. Detta slutade med och abdi fick skuldkänsla innan de tänkte råna affären så han bestämde sig att ringa polisen anonymt på sina vänner. Därefter så köpte han en flygbiljett och lämnade staden bakom sig och kom hit. Här försöker abdi leva ett så bra liv som möjligt och inte ställa till med problem. Inom fritidsintressen så gillar han att köra bil och köpa nya dyrare bilar. Annars så brukar han starta dagen på gymmet som är ett stort intresse för abdi och ser fram emot det varje morgon. Han är schysst medborgare och försöker alltid göra det bästa av situation, han hjälper gärna till om någon behöver skjuts till något ställe ett bra exempel skulle kunna vara sjukhus eller gruvan. Hans dröm är att jobba med bilar på en bilfirma eller på något liknade.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag kommer bidra till en väldigt bra roleplay eftersom min gubbe kommer sätta mig och andra personer i roliga situationer som dom aldrig kommer glömma. kommer bli känd bland communitit som den skön snubben alla känner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och rolig rp. Folk kommer tycka att det är roligt att stöta på och jag kommer skapa en kemi med dom jag tar in bland mina kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i varje scenario. Man ska göra så att andra partiet också kan ha roligt. T.ex 3 poliser riktar pistoler mot dig. Då ska du inte hoppa runt och tackla ner dom och försöka vinna det. Då borde man bara ge upp.

Hur hittade du Unive? Genom twitch och vänner

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka