Nekad Leffe12 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leffe12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? 1asslo

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: daniel wretström 24år gml

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social smart målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: daniel är 24 år gammal han hade en ganska strulig uppväxt som barn ett av problmen va att han hade adhd och hade svårt att konsentrera sig han växte upp med sin mamma pappa syster daniel som barn va väldigt pratig störde mycket på lektionerna lyssnade inte när nån som till han nåt han va helt enkelt almänt bråkig av sig vilket blev ett problem för han senare i livet eftersom han inte kom in på nåt gymnasium och hoppade av allt ihop men de fanns en sak som daniel alltid hade velat och de va att bli rik eftersom han hade adhd och va ganska smart igentligen så öppnade han ett förutag där han sålde beganade datorer men han blåste folk och åkte fast för de och fick sitta i fängelse i 2/5 år när han kom ut så pluggade han upp sina betyg på komvux men när allt gick som bäst så fick hans mamma cancer och hon dog efter de så åkte daniel ner i botten igen och började ta droger hänga med konstigt folk sen tog han en överdos och hamnade på tvångsbehandling han satt där i 6 månader och nu ska han flytta till unive hans framtids planer är väll att försöka skaffa ett praktisk jobb där han får jobba med händerna typ mekaniker eller polis eller nåt annat

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriös och mogen rp jag har bra efarenhet av rp jag har spelat fivem i 4 år har även spelat mycket rp igenom garrys mod när jag va liten jag har spelat 100 tals servers igenom åren jag har både sätt den sämsta rpn och den bästa rpn kan man säga jag kommer bidra med kriativ rp också som är unik för just min karaktär med hjälp av emotes /me och andra funktioner på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna låta motparten vinna och att man inte behöver vinna allt nu menar jag såklart inte att man bara ska lägga sig och dö och säga sjut mig jag maenar bara att man inte behöver göra saker som gör rpn tråkig för att vinna eller att man som polis inte behöver taza man kan jaga motparaten ett tag och man behöver inte pitta heller

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? de har hänt väldigt många gånger alla bryter mot regler nån gång alla är människor och alla kan göra fel men man behöver inte gå och göra fel medvetet och isåfall är de väl att jag glömmt rpa på skor eller att jag inte tänkt med suntförnuft jämt men jag lär mig helatiden och jag blir bara bättre och bättre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming att man tar information ifrån spelet och tar de ooc c logg att jag unviker ett scenario eller att ligga död igenom att quita eller dra kabeln eller rdm att jag dödar nån för ingenting eller vdm att jag använder bilen som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skrev lite stav fel för jag stressade lite

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka