Accepterad Leffe12 | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leffe12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? leffe456

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Oscar Jonsson är en riktigt skön lirare, som alltid varit klassens clown som liten. Livet har varit ganska lätt för han, eftersom skolan inte varit ett problem och alltid varit en väldigt social person. Hans dröm har alltid varit att bli polis eftersom hans farfar varit en poliskommissarie, Oscar har alltid sett upp till sin farfar. Även fast Oscar varit klassens clown är han väldigt bra i skolan, han har till exempel alltid fått göra en mattebok över sin årskurs mattebok för han var så smart. Oscar har alltid kämpat i skolan ända sen årskurs 1 till 9 för han hade en dröm framför sig och det var att bli polis precis som sin farfar. Oscars personligheter är att han som sagt är väldigt smart då han kämpat i skolan, Oscar är social, när han väl börjat med något så gör han det tills det väl är slut, han är en hard worker och vissa kan till och med säga att han är lite rolig. Oscar är snabb, rolig, social och trevlig helt enkelt. Oscars framtidsplaner/mål är att bli en polis precis som sin farfar och skaffa en fin familj med två barn och bo i en villa med en stor tomt som barnen kan leka på. Oscar kan bli lite pirrig när han står på höga höjder och han klarar inte av karuseller, senaste gången han var på en karusell spydde han direkt så det är ett stort NEJ, annars så är inte Oscar rädd för så mycket mer. Oscars svagheter är väll att han må va snabb men på långa sträckor räcker det inte långt alltså har han riktigt dålig kondition, men de kan man ju jobba på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra social rp där de blir många och roliga scenarion jag kan bidra med att jag inte alltid måste vinna varje scenario jag kan förlora också jag kommer bidra med att följa suntförnuft till en grov nivå och alltid tänka efter över vad jag gör och sysslar med jag kommer bidra med att hålla mig undan från problem spelare och vara i ett bra omgänge på servern utan problem och reglelbrott jag vill bli polis så jag kommer bidra med att polis rpn håller sig bra och seriös också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid inte måste vinna hela tiden och nu säger jag inte att man inte ska försöka som sin karaktär jag menar bara att man inte måste göra de fegaste och de mest oväntade hela tiden man ska kunna förlora man ska vara en bra förlorare och en bra vinnare så blir rp som roligast enligt mig:)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst dom för jag har spelat här förut te x fear rp att man ska värna för sitt och inte ska sitta och käfta när man har en glock 3cm från huvet rdm om man dödar nån utan andledning vdm om man använder bilen som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat här på unive förut så jag kan unives regler och sånt sen tidigarte sen har jag spelat mycket rp förut så jag kan alla komands te x /me /sme /shuff ocv och jag har spelat på många servers genom åren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det men tack:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka